Keresés ebben a blogban

2016. október 8., szombat

Van nekünk egy fügefánk. Bárcsak ne lenne ennyire szép...



Van nekünk egy fügefánk. Csodájára jár a világ. Bárcsak ne lenne ennyire szép, mert így mindenki, ki hozzánk betér, nem restelli, hogy a fügénkre szemét veti. Nem is érzik, hogy ez lopás, hiszen az üzlet hátsó udvarán, parkolóban áll a szegény fa, hová ki a boltban vásárol, beparkol. Idáig csak szüreteltek, de ez nem volt elég nekik, hanem a fát is letördelik. Autóval eddig is rátolattak szegényre, de most már metszőollóval támadnak a fügére. Ott is termettem ekkor ám, és megkérdeztem, mi a fészkes fenét művelsz, kisanyám. Csak egy kis ág kéne nekem, válaszolt ő meredten. Csak néztem rá dühösen, mert a magántulajdon szentsége, és a fánk épsége járt a fejemben. Mondtam neki, hogy ennek nem ez a módja, s ki lehet menni a piacra. Talán elszégyellte magát, s elhúzta a farát. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése