Keresés ebben a blogban

2016. augusztus 29., hétfő

Ha még nem találtad meg az igazit...

„A mi világunk szerint a minőségi cukrászsüteményekhez 3 összetevő kell: jó alapanyag, jó sütő, és a cukrász szíve.” (Arany Cukrászda)  Az én világom szerint is.


https://www.facebook.com/aranycukraszda
Aranyba foglalom a nevét, szoktuk mondani, ha valakire bármilyen okból hálával gondolunk. Én, mint minőségi „süteményista” most az Arany Cukrászdával vagyok így, melyet a múlt hétvégén fedeztem fel. Debreceniként a nyíregyházi cukrászdát egy vakrandi kapcsán ismertem meg, és bár partnerem nem édességrajongó, cuki volt, mert cukit ajánlott találkozási helyszínnek tudván, hogy odavagyok a jó süteményekért. S bár ő csak szájhagyomány útján választotta az Arany Cukrászdát, meggyőződhettem róla, hogy nem véletlenül dicsérik a helyet. Mottójuk („A mi világunk szerint a minőségi cukrászsüteményekhez 3 összetevő kell: jó alapanyag, jó sütő, és a cukrász szíve.”) teljes mértékben egybevág saját elképzelésemmel, ráadásul én nem csak a süteményt, hanem az eladót is „teszteltem”. Miután szemem megakadt a hatalmas Dobos szeleteken és a nyál összefutott a számban a hagyományos magyar sütemény láttán, elhatároztam, hogy végére járok a többi ínycsiklandó édességnek is. Vesszőparipámmal, az „állati vagy növényi tejszínnel készülnek-e a sütemények” kardinális kérdéssel indítottam,  majd kíváncsiságom az összetevők és ízvilág kérdéskörére irányult, s a pincérnő állta a sarat. Ráadásul olyan őszinte kedvességgel, hozzáértéssel, türelemmel és lelkesedéssel találkoztam, mely fehér holló a mai világban.

https://www.facebook.com/aranycukraszda
 S bár a kérdésfeltevés könnyen ment, a választás annál nehezebb volt. Végül egy tejszínes, trüffeles csodát rendeltem, de elhatároztam, hogy amint ismét lehetőségem lesz, végigkóstolok majd több, istenien kinéző cukrászsüteményt is.










És ha már cukrászdában megvan az igazi,  de a való világban még keresed azt, akkor nem árt ha ismered Man in Blacket és Man in Blacknét...

A kép forrása:http://mozistar.hu/hirek
Ha még te sem találtad meg az igazit, akkor elengedhetetlen, hogy legyenek olyan barátaid, akik támogatnak párkeresési akcióidban. És nem árt, ha köztük van Man in Black és Man in Blackné is. 

A hétvégi nyíregyházi kikapcsolódásomat ugyanis az ezer éve nem látott barátnő és családja meglátogatásán túl egy rapid randival is szándékoztam megspékelni. Na de óvatos ám az ember, ezért alaposan kigondolt project és menekülési terv nélkül nem vág bele az ismeretlenbe. És itt jön a képbe Man in Black és felesége Blackné, azaz a belevaló barátnő és férje, akik sötét napszemüveget öltenek és zokszó nélkül mennek bele a többszemélyes randevúba. Pontosabban szólva a titkos találkába, mivel az úriembernek fogalma sincs róla, hogy nem csak velem, hanem a „sötét zsarukkal” is „találkozik” majd. De hogy ne legyen ennyire unalmas és hétköznapi az esemény, nem árt feldobni azt némi színjátékkal sem. Ezért a bizonytalanság faktorokat (túl alacsony, nem eléggé művelt, veszélyesnek tűnik stb.) feltárva készülni kell minden eshetőségre. Azaz ha rögtön menekülőre kellene fogni, nem árt ha van a tarsolyunkban erre vonatkozóan néhány ötlet. Ilyen lehet a Man in Black hirtelen feltűnésével végrehajtott akció, amikor a következő szöveggel lép színre a tettestárs. - Asszony! Azt mondtad a kozmetikushoz mész!  
A kép forrása: http://www.femina.hu
És hogy a hatás nagyobb legyen, Men in Blackék kisfia is kap egy rövid, ámde kiemelt statiszta szerepet. - Anya, ki ez a bácsi veled? - kérdezi ártatlan tekintettel és sírásra görbülő szájjal. 

A kép forrása: www.hirado.hu
A lelépési koncepció mellett elengedhetetlen még a nyomkövetésünk, azaz a barátok elhelyezése és a közelünkben tartása úgy, hogy azt még mi se vegyük észre. Ehhez a feladathoz - mint ahogy az esetünkben is történt - készenlétbe helyezhetjük és a megfelelő pillanatban előkaphatjuk távcsöveinket. 



A kép forrása: https://www.facebook.com/aranycukraszda

Nem árt azonban a diszkréció megőrzése sem. Azaz, hogy le ne buktasd magad mikor telefonon felhívod Men in Blackéket, akik tőled egy méterre ülve már a harmadik fagyikelyhet rendelik, mivel elhúzódott a randid. Mert milyen fura is lenne az, ha egy mobil melletted rögtön akkor kezdene zenélni, amint az ujjad a saját telefonod hívógombjára tapad. 


A kép forrása: https://www.facebook.com/aranycukraszda








Ám ügynökeim olyan jól végezték a feladatukat, hogy miután kidobtak a sarkon a kocsiból az ominózus cukrászdai helyszín előtt, nemhogy a randevú partnerem, de én sem érzékeltem jelenlétüket. Így aztán mikor megcsörrent a telefonom és konkrét információt kaptam tőlük arra vonatkozóan, hogy milyen pozícióban csücsülök éppen, igencsak meglepődtem. Hát még akkor, amikor kiderült, hogy a beszélgetésünkre vonatkozóan is vannak adataik... 
Inkognitójukat megőrizve így már nem volt más dolguk, mint hogy feltűnés nélkül hazafuvarozzanak:) 








Korábbi írásaim elérhetők: http://hec2.ingyenblog.hu/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése